Zlepšete si fyzičku bez návštěvy fitness centra

Možná se stydíte za svoji nedostatečnou výdrž nebo nemáte rádi pohyb mezi větším počtem lidí, a tak se raději vzdáte pohybu. V moderním životním stylu je však pohyb nezbytný – pomáhá k odbourávání stresu, zamezuje obezitě a je účinný k „vypnutí“ hlavy po náročném dni v práci. Co tedy zvolit, pokud chcete sportovat a nebýt přitom obklopeni davem lidí?
malé čínky.jpg

·         Chůze

Chůze je jedním z nejvíc podceňovaných sportů. Velmi moderní je běhat či posilovat, avšak chůze je pohybem nejvíc přirozeným pro naše těla. Zpevňuje svalstvo, zlepšuje dýchání a uklidňuje hlavu. Navíc se dá provozovat vlastně všude – ideální je vyjet za město a jít na delší pěší výlet v přírodě, avšak chodit se dá i ve velkých městech. Zamyslete se tedy nad tím, jestli by alespoň jednou za den nešla nahradit cesta autem či tramvají pěší chůzí a když nějaký čas vytrváte, určitě zaznamenáte pozitivní dopad na celé tělo. Pro začátek se doporučuje ujít alespoň 5000 kroků v kuse denně (ne tedy v souhrnu za celý den, ale pouze v rámci jedné procházky), ideální je potom nachodit zhruba deset tisíc kroků. I při chození je však dobré se zamyslet nad vhodným vybavením, jako jsou například kvalitní boty či krokoměr.
zelenina a avokádo.jpg

·         Domácí posilovna

Pokud máte doma nevyužitý prostor, proč do něj neumístit domácí tělocvičnu? Nemusí se hned jedna o profi místnost se spoustou drahého vybavení; stačí mít některé pomůcky, které Vás nezruinují a přitom zajistí kvalitní trénink. Výhodou domácího zázemí je, že nemusíte nikam dojíždět ani chodit, což Vás bude motivovat k tomu, abyste cvičení neodkládali a pravidelně se mu věnovali. Možná tímto způsobem budete k pohybu dokonce motivovat i další členy domácnosti. Navíc se Vám investice do sportovního náčiní časem vrátí nejen v podobě lepší fyzičky a celkové tělesné zdatnosti, ale i formou peněz ušetřených za drahé vstupy do fitness center.

Zlepšete si fyzičku bez návštěvy fitness centra
Ohodnoťte příspěvek